Več glav več ve … iskren namen pa jih vodi do cilja

Navada je železna srajca, pravijo. Pomislite, ste že kdaj skušali odpraviti kakšno razvado, s katero se neradi pohvalite? Se morda odpovedati kajenju, čokoladi … ? Ali pa, še huje, ste si kdaj zadali cilj začeti s kakšno bolj zaželeno oz. zdravo navado, kar zna biti – roko na srce – pravi napor?

Kampanja Pozor(!)ni za okolje prejela nagrado EMErald za odličnost v komuniciranju

Okoljska kampanja Pozor(!)ni za okolje, katere pobudnik je podjetje Goodyear Dunlop Sava Tires, je v Bruslju prejela mednarodno nagrado za odličnost v komuniciranju EMEerald, ki v tržnem svetu predstavlja najvišje standarde komuniciranja v regiji Evropa, Bližnji vzhod in Severna Afrika (EMENA). S tem se potrjuje komunikacijska učinkovitost kampanje, ki je v treh letih osveščanja dijakov o odgovornem ravnanju z okoljem združila že več kot deset tisoč srednješolcev in 36 partnerskih organizacij iz vse Slovenije.