Znan je najboljši EKOtalent: zmagovalni video o zmanjševanju ogljičnega odtisa je posnela dijakinja Nadina Kosinac

Znan je najboljši EKOtalent: zmagovalni video o zmanjševanju ogljičnega odtisa je posnela dijakinja Nadina Kosinac

Kranj, 14. april 2015 – V okviru kampanje Pozor(!)ni za okolje, ki letos na pobudo družbe Goodyear Dunlop Sava Tires poteka že 5. leto zapored, je znan zmagovalec natečaja EKOtalent. Po mnenju EKOmisije v sestavi partnerskih organizacij projekta ter obiskovalcev spletne strani kampanje, je dijakinja Gimnazije Novo mesto Nadina Kosinac z videom "10 preprostih ukrepov", najbolj izvirno prikazala njen pogled na zmanjševanje ogljičnega odtisa.

V okviru tekmovalnega dela kampanje Pozor(!)ni za okolje EKOtalent so srednješolci iz vse Slovenije tekmovali v pripravi najboljšega enominutnega videa, v katerem so morali prikazati svoj pogled na zmanjševanje ogljičnega odtisa. Na natečaj je skupno prispelo 21 filmčkov.

EKOmisijo in obiskovalce spletne strani projekta je najbolj prepričal video dijakinje Nadine Kosinac, katerega odlikuje jasno sporočilo, kako lahko z desetimi preprostimi koraki zmanjšamo svoj ogljični odtis. Avtorica simpatičnega videa bo za svoj trud prejela GoPro kamero, s katero želi organizator tudi v prihodnje spodbujati kreativno ustvarjanje nagrajenke.

Nadina same nagrade ni pričakovala, zato je bila ob razglasitvi zmagovalca še toliko bolj presenečena in vesela: "Obožujem ustvarjati filmčke in podobne projekte, zato sem v tem natečaju videla odlično priložnost in izziv, da se pokažem v nečem novem. V videu sem želela prikazati, kaj lahko vsak izmed nas stori za lepše in čistejše okolje, idejo pa sem dobila predvsem zato, ker se ukvarjam z glasbo in menim, da prek slednje še hitreje dojamemo sporočilo."

Nadinin video "10 preprostih ukrepov" je osvojil največ točk, kar 154 od 180 možnih. Po mnenju EKOmisije v sestavi organizatorja in partnerskih organizacij projekta, video odraža pravi duh EKOtalenta, kot je pojasnila Anja Komatar, vodja projekta Pozor(!)ni za okolje: "Zmagovalni video izobražuje, zabava in na neposreden način nudi učinkovite rešitve za zmanjševanje ogljičnega odtisa. S svojim dinamičnim nagovorom in mladostniškim besedilom nagovarja k posnemanju in predstavlja kreativen način osveščanja o zmanjševanju izpustov ogljikovega dioksida."

Natečaj EKOtalent je pobudnica projekta Pozor(!)ni za okolje, družba Goodyear Dunlop Sava Tires, posvetila mladim ustvarjalcem iz vseh slovenskih srednjih šol in jih tako želela spodbuditi, da razmislijo o preprostih ukrepih varovanja okolja. Več informacij o natečaju in projektu Pozor(!)ni za okolje je dostopnih na tem spletnem mestu, na Facebook strani kampanje Pozor!ni za okolje ali v na YouTube kanalu kampanje.

Dodatne informacije:

Goodyear Dunlop Sava Tires
Anja Komatar, vodja projekta Pozor(!)ni za okolje
T: 04 207 70 16
M: 051 397 015
E: anja_komatar@goodyear.com